Lähetämme tilaukset matkaan arkipäivisin klo 10-14

Palautus ja vaihto

Palautus ja vaihto - Greenfoxstore.fi

Palautus ja vaihto

Greenfoxstore.fi:n tavoitteena on tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen ostokokemus. Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, tarjoamme mahdollisuuden palauttaa tai vaihtaa tuotteen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Alta löydät tarkemmat tiedot palautus- ja vaihtoprosessista.

Tuotteen palautus

Palautusehdot

  • Tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan.
  • Kaikkien alkuperäisten etikettien ja lappujen on oltava kiinnitettynä tuotteeseen.
  • Palautusta varten sinulla on oltava ostotosite.
  • Palautuspyyntö on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Vain yksityishenkilöt voivat palauttaa tuotteita.

Palautusprosessi

  • Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja laita viestin aiheeksi "Palautus".
  • Kuvaile lyhyesti palautuksen syy ja liitä mukaan tilausnumerosi.
  • Lähetämme sinulle ohjeet tuotteen palauttamista varten.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, käsittelemme hyvityksesi 7 arkipäivän kuluessa.
  • Hyvitys suoritetaan samalle pankkitilille, jota käytit ostoksen tekemiseen.

Tuotteen vaihto

Vaihtoehdot

  • Tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan.
  • Kaikkien alkuperäisten etikettien ja lappujen on oltava kiinnitettynä tuotteeseen.
  • Vaihtoa varten sinulla on oltava ostotosite.
  • Vaihtopyyntö on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Vain yksityishenkilöt voivat vaihtaa tuotteita.

Vaihtoprosessi

  • Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja laita viestin aiheeksi "Vaihto".
  • Kuvaile lyhyesti vaihdon syy ja liitä mukaan tilausnumerosi.
  • Lähetämme sinulle ohjeet tuotteen palauttamista varten.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme sinulle uuden tuotteen 7 arkipäivän kuluessa.

Palautuksen ja vaihdon toimituskulut

Asiakas vastaa palautuksen ja vaihdon postikuluista, paitsi jos tuote on viallinen tai toimitettu virheellisesti. Tällaisissa tapauksissa me katamme toimituskulut.

Asiakastuki

Jos sinulla on kysyttävää palautuksista tai vaihdoista, ota meihin yhteyttä: